Μετάβαση στο περιεχόμενο
85.5 EUR έως 85.5, 1 καταστήματα
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (6η ΕΚΔΟΣΗ)

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (6η ΕΚΔΟΣΗ)

-10%  85,50 από IANOS Από: €95,00
Το κατάστημα προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για το προϊόν
Πως κερδίζεις επιστροφή χρημάτων από το EMPORAMA:
  • Γίνε μέλος και συνδέσου με τον λογαριασμό σου
  • Μεταφέρσου στο κατάστημα μέσω των σύνδεσμων παραπομπής
  • Ολοκλήρωσε την αγορά σου στο κατάστημα. Η αγορά σου θα καταγραφεί και θα πιστωθεί
  • Πολύ ακριβό; Ενημερώσου όταν πέσει η τιμή.
  • Δες όλα τα προϊόντα του IANOS
Μόνο το κατάστημα IANOS πουλάει το προϊόν

€85,50

Δωρεάν αντικαταβολή
Δωρεάν μεταφορικά
Τα κόστη είναι ενδεικτικά για το κατάστημα
Αποστολή έως Τρίτη, 1 Ιουλίου
Κατόπιν παραγγελίας
  • Αγόρασε το προϊόν και κέρδισε €1,38 επιστροφή χρημάτων
  Στο Κατάστημα ›
Συνδέσου για να κερδίσεις

Καταστήματα (1)

Επιστροφή που θα έχεις για αγορές από το IANOS:
2,00%
Όλες οι αγορές
Αποστολή έως 1 Ιουλίου - Κατόπιν παραγγελίας
€95,00
-10% €85,50-10%
€1,38 Εκτιμώμενη επιστροφή
Δωρεάν Αντικαταβολή
Δωρεάν Μεταφορικά
Στο Κατάστημα ›
Συνδέσου για να κερδίσεις

Βιβλία με παρόμοια χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις

Μοιράσου την εμπειρία σου για το ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (6η ΕΚΔΟΣΗ) και βοήθησε τους χρήστες του Emporama.

Χαρακτηριστικά προϊόντος

SKU
4800918
Όνομα προϊόντος
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (6η ΕΚΔΟΣΗ)
Κατηγορίες

Περιγραφή

Το πώς συμπεριφέρεται ένας καταναλωτής έχει προσελκύσει, προσελκύει και σίγουρα θα συνεχίσει να προσελκύει το ερευνητικό ενδιαφέρον της εγχώριας και μη επιστημονικής κοινότητας, καθώς η αλματώδης ανάπτυξη της τεχνολογίας, το ψηφιακό μάρκετινγκ και η ηθική, βιώσιμη κατανάλωση συνιστούν μερικές μόνο από τις πολλές και πολύπλευρες προκλήσεις τις οποίες τόσο οι σύγχρονοι καταναλωτές όσο και οι διαφημιστές θα κληθούν να αντιμετωπίσουν. Ο τίτλος του παρόντος βιβλίου, Συμπεριφορά καταναλωτή, είναι σαφής και δηλωτικός του θέματός του. Ο αναγνώστης θα έχει την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με μια σειρά από σύγχρονα παραδείγματα, από αναδυόμενες τάσεις, από πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα και μεθοδολογικές καινοτομίες που θα τον καταστήσουν ικανό αφενός να εξερευνήσει το πεδίο της συμπεριφοράς καταναλωτή και αφετέρου να αποκτήσει μια σφαιρική αντίληψη αυτού. Το εν λόγω επιστημονικό αντικείμενο, ως πεδίο του μάρκετινγκ, στοχεύει στη μελέτη και στην ανάλυση του καταναλωτή ως εκείνου του ατόμου το οποίο λαμβάνει αποφάσεις.
Δεδομένου ότι όλοι μας, σχεδόν σε καθημερινή βάση και από αρκετά μικρή ηλικία, αποφασίζουμε για διάφορα προϊόντα (αγαθά και υπηρεσίες) και επηρεάζουμε σε επίπεδο συνόλου πια έως και την εθνική οικονομία, δείχνει, αν μη τι άλλο, πόσο σημαντικό και αναγκαίο είναι για τους φοιτητές να αποκτήσουν στέρεες γνώσεις και δεξιότητες γύρω από το συγκεκριμένο θέμα. Η διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς αποτελεί από τη μία πρόκληση για την επιστήμη του μάρκετινγκ και από την άλλη απαραίτητο εφόδιο για όσους επιθυμούν να πλοηγηθούν στη σύγχρονη αγορά, να την κατανοήσουν, να την εξελίξουν και να εξελιχθούν μαζί της.Η παρούσα έκτη έκδοση, την οποία κρατάτε στα χέρια σας και που έρχεται ακριβώς τριάντα χρόνια μετά την πρώτη έκδοση το, μακρινό πλέον, 1994, συμπυκνώνει στο περιεχόμενό της μια πολυετή πορεία, με αφοσίωση και δέσμευση, στη διδασκαλία και στην έρευνα εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, την αδιαμφισβήτητη πίστη στη συνεχιζόμενη μάθηση, και την ενθουσιώδη επιμο

Σχετικά προϊόντα που είδαν άλλοι χρήστες

Δες τα όλα ›

Δημοφιλή προϊόντα από IANOS

Περισσότερα προϊόντα ›