Συχνές ερωτήσεις

Έχεις απορίες σχετικά με το Emporama ή την επιστροφή χρημάτων; Παρακάτω θα βρεις απαντήσεις που μπορεί να σε βοηθήσουν.

Γενικές πληροφορίες

Τι είναι το Emporama; Το Emporama.gr είναι η μοναδική ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα που προσφέρει και επιστροφή χρημάτων - cashback. Τι είναι η επιστροφή χρημάτων και πώς δουλεύει; Για κάθε αγορά που κάνεις από τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα του Emporama, κερδίζεις επιστροφή χρημάτων.

Στην καρτέλα του προϊόντος καθώς και στην καρτέλα του καταστήματος θα βρεις το ποσοστό επιστροφής χρημάτων που προσφέρει το κάθε ένα.

Η διαδικασία είναι η παρακάτω:
  1. Δημιουργείς δωρεάν έναν λογαριασμό στο Emporama
  2. Αναζητάς για προϊόντα ή καταστήματα που σε ενδιαφέρουν
  3. Μεταφέρεσαι στο κατάστημα για να πραγματοποιήσεις κανονικά τις αγορές σου
  4. Κερδίζεις επιστροφή χρημάτων (cashback) που πιστώνονται στο λογαριασμό σου!
Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων όταν πληρώνω με αντικαταβολή; Ναι! Εφ'όσον έχεις μεταφερθεί στο κατάστημα από το Emporama και έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου, όποιον τρόπο πληρωμής κι αν επιλέξεις, κερδίζεις κανονικά επιστροφή χρημάτων. Μπορεί ο καθένας να δημιουργήσει λογαριασμό στο Emporama; Ναι! Αρκεί να είναι άνω των 18 ετών, κάτοικος Ελλάδας και να έχει τραπεζικό λογαριασμό. Πόσο κοστίζει να γίνω μέλος; Δεν υπάρχει κανένα κόστος για να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία. Χρειάζεται μόνο να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό στο Emporama. Τι είναι οι εκπτωτικοί κωδικοί και τα κουπόνια; Μερικά καταστήματα εκτός από την επιστροφή μετρητών προσφέρουν και επιπλέων έκπτωση όταν αγοράζεις κάποιο προϊόν.

Κατά την πληρωμή θα σου ζητηθεί κάποιος εκπτωτικός κωδικός. Πληκτρολόγησε αυτόν τον κωδικό και η έκπτωση γίνετε αυτόματα από το κατάστημα. Οι κωδικοί και τα κουπόνια, δουλεύουν συνδυαστικά με την επιστροφή χρημάτων από το Emporama!

Καταγραφή αγορών

Τι χρειάζεται για να καταγραφεί μια αγορά; Για να καταγραφεί από το Emporama μια αγορά σου σε ένα συνεργαζόμενο κατάστημα και να μπορείς να λάβεις την αντίστοιχη επιστροφή, πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
  • Πριν κάνεις την αγορά, να έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου στο Emporama, να έχεις βρει το προϊόν ή το κατάστημα που θες και να πατήσεις στους αντίστοιχους συνδέσμους μεταφοράς.
  • Πριν από κάθε αγορά να προηγείται μεταφορά από την αντίστοιχη σελίδα του Emporama
  • Η αγορά να ολοκληρωθεί χωρίς να μεσολαβήσει κλείσιμο του browser ή του υπολογιστή ή άλλο κλικ προς το συνεργαζόμενο κατάστημα ή χωρίς να είσαι συνδεδεμένος στον λογαριασμό σου ή να έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Να έχεις ενεργοποιημένα τα cookies στον browser σου.
  • Να μην έχεις πρόσθετα (add-ons), όπως ad blocker στον browser, όπως αυτά που μπλοκάρουν τις online διαφημίσεις (ad blockers), διότι ενδεχομένως να μπλοκάρουν τον κώδικα καταγραφής των πωλήσεων.
  • Η αγορά να ολοκληρώνεται στη σελίδα του συνεργαζόμενου καταστήματος. Οποιοσδήποτε τρόπος πληρωμής θα πρέπει να σε επιστρέφει στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
Μετά από πόση ώρα θα εμφανιστεί η αγορά μου στο Emporama; Η ταχύτητα καταγραφής εξαρτάται από το κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα. Το Emporama όμως συγχρονίζει τα δεδομένα του κάθε 15 λεπτά.

Εάν η αγορα σου δεν έχει εμφανιστεί στο Emporama, αρχικά βεβαιώσου πως έχει περάσει τουλάχιστον μια μέρα από την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Θυμίσου πως για να καταγραφεί μια αγορά πρέπει να πληρούνται οι προϋποθέσεις που αναφέρονται στην ερώτηση "Τι χρειάζεται για να καταγραφεί μια αγορά;".

Αν παρ' όλα αυτά θεωρείς πως μια αγορά θα έπρεπε να έχει ήδη καταγραφεί, τότε μπορείς να καταχωρήσεις ένα Νέο Αίτημα μέσα από τον λογαριασμό σου στη σελίδα "Οι συναλλαγές μου", αναφέροντας όλα τα στοιχεία της αγοράς.

Εάν θεωρείς πως είναι λάθος το ποσό της επιστροφής ή υπάρχει εσφαλμένη ακύρωση (*), τότε από την γραμμή της συναλλαγής στην ίδια ενότητα, επίλεξε το κουμπί "Περισσότερα" και δημιούργησε ένα νέο αίτημα από το αντίστοιχο link.

Θα λάβουμε υπ'όψιν μόνο όσα αιτήματα καταχωρηθούν μέχρι και 1 μήνα από την ημερομηνία αγοράς.

* Για τις εσφαλμένες ακυρώσεις το αίτημα θα πρέπει να αποσταλλεί το αργότερο ένα μήνα από την τελευταία αλλαγή της κατάστασης της συναλλαγής.
Τι σημαίνουν οι διάφορες καταστάσεις των συναλλαγών μου; Όταν ολοκληρώσεις μια αγορά μέσω του Emporama, η αγορά σου καταγράφεται αυτόματα και μετά από κάποια ώρα εμφανίζεται στον λογαριασμό σου ως "Νέα". Τα στάδια από τα οποία μπορεί να περάσει μια συναλλαγή είναι τα παρακάτω:
  • Νέα: Η αγορά σου έχει καταγραφεί αλλά ακόμα δεν έχει ελεγχθεί από το κατάστημα.
  • Επιβεβαιωμένη: Το κατάστημα έχει εγκρίνει την πληρωμή της επιστρορφής αλλά ακόμα δεν έχει πληρώσει το ίδιο. Η διαδικασία μπορεί να πάρει λίγο καιρό. Αρκετά καταστήματα ξεκινούν τη διαδικασία επιβεβαίωσης αγορών μετά την λήξη της περιόδου που ο αγοραστής έχει δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν.
  • Ακυρωμένη: Το κατάστημα δεν έχει εγκρίνει την αγορά σου. Αυτό μπορεί να συμβεί εάν η πληρωμή για την αγορά δεν πραγματοποιήθηκε (π.χ. στην περίπτωση της τραπεζικής κατάθεσης ή της αντικαταβολής), εάν η αγορά ακυρώθηκε ή έγινε επιστροφή ή δεν τηρήθηκε κάποιος από τους όρους του καταστήματος σχετικά με την επιστροφή χρημάτων μέσω του Emporama
  • Πιστώθηκε: Η αγορά έχει περάσει με επιτυχία από όλα τα στάδια, έχουν γίνει όλες οι πληρωμές και η επιστροφή σου έχει πιστωθεί στον λογαριασμό σου. Θα μπορείς να πάρεις τα χρήματα μόλις συμπληρώσεις το ελάχιστο ποσό πληρωμής.

Σχετικά με τις πληρωμές

Πώς λαμβάνω τα χρήματα μου; Μέσα από τον λογαριασμό σου στη σείδα "Πληρωμές", μπορείς να ορίσεις την τράπεζα στην οποία θα σου μεταφέρουμε τα χρήματά σου από το Emporama.

Το Emporama δεν χρεώνει για την πληρωμή, ενδέχεται όμως να σε χρεώσει η τράπεζά σου.
Κάθε πότε πληρώνομαι από το Emporama; Το Emporama πραγματοποιεί όλες τις πληρωμές στα μέλη του την τελευταία εργάσιμη μέρα του μήνα. Για να πραγματοποιηθεί μια πληρωμή, θα πρέπει:
  • Να έχεις εισάγει σωστά τα στοιχεία πληρωμής
  • Να έχεις συμπληρώσει το ελάχιστο ποσό πληρωμής
  • Να έχεις αποδεχθεί την πληρωμή
Το ποσό προς πληρωμή είναι το άθροισμα όλων των συναλλαγών με κατάσταση "Πιστώθηκε" στη σελίδα "Πληρωμές".
Υπάρχει κατώτατο όριο πληρωμών; Ναι!. Για να μπορέσεις να λάβεις πληρωμή, θα πρέπει να έχεις συγκεντρώσει τουλάχιστον 20€ σε επιστροφή από αγορές που σου έχουν πιστωθεί. Αν δεν έχεις συγκεντρώσει το ποσό, τα χρήματά σου δεν χάνονται, αλλά παραμένουν στο Emporama μέχρι να συγκεντρώσεις το απαιτούμενο ποσό. Μπορώ να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής μου; Για την ώρα όχι! Μπορείς όμως να επικοινωνήσεις μαζί μας για προχωρήσουμε μαζί στην αλλαγή.

Άλλες ερωτήσεις

Έχω ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλω να συμμετάσχω στο Emporama. Στη σελίδα Γίνε συνεργάτης θα βρεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεσαι. Η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σου το συντομότερο δυνατό! Εργάζομαι στα media και θα ήθελα να παρουσιάσω το Emporama. Που να απευθυνθώ; Χρησιμοποίησε τη φόρμα επικοινωνίας, αναφέροντας το μέσο στο οποίο εργάζεσαι, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας σου. Η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σου το συντομότερο δυνατό!

Έχεις ακόμα απορίες;

Εάν δε βρίσκεις αυτό που ψάχνεις, επικοινώνησε με το Emporama.