Φαίνεται πως υπάρχει πρόβλημα με το email του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;

Εάν στη σελίδα του λογαριασμού σου βλέπεις μήνυμα λάθους σχετικά με το email σου, αυτό σημαίνει πως προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου αλλά δεν τα καταφέραμε.

Πρώτα βεβαιώσου ότι το email σου είναι ακόμα ενεργό και έχει διαθέσιμο χώρο. Δοκίμασε να στείλεις ή να λάβεις email.

Για να αλλάξεις το email σου, επισκέψου την καρτέλα "Ο λογαριασμός μου" πάτησε τον σύνδεσμο "Άλλαξε το email σου" και ακολούθησε τις οδηγίες. Θα λάβεις ένα email με τίτλο "Επιβεβαίωση διεύθυνσης email για το Emporama".

Βεβαιώσου ότι έχεις ελέγξει τον φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (junk folder). Ακολούθησε τις οδηγίες.
Ήταν χρήσιμο αυτό το άρθρο;
Ναι Όχι